Online en Offline

Bassie en Adriaan. Laurel en Hardy. Bert en Ernie! Duo’s die het beste in elkaar naar boven halen waardoor er iets magisch ontstaat. Dat geldt ook voor online en offline. Een geïntegreerde aanpak leidt tot resultaat. Hieronder laten we twee voorbeelden zien van deze geïntegreerde aanpak.


Boogh

Boogh is een organisatie die hulp biedt aan mensen met een niet-aangeboren hersenletsel. Wij hebben voor Boogh alle communIcatietools ontworpen, waaronder een nieuwe website, flyer, advertenties, en visitekaartje. De sterke focus op veel traditionele offline middelen is gezien de doelgroep een logische keuze. Maar Boogh maakt ook gebruik van online middelen zoals Facebook en YouTube. Met name YouTube videos zijn voor dit bedrijf een sterk middel om hun verhaal op een persoonlijke wijze te vertellen.

 


Halloween actie Tropiqua

Voor zwembad Tropiqua hebben we een marketingcampagne uitgevoerd voor het Grote Halloween Griezelfeest. We hebben daarbij online en offline marketing gecombineerd. Deze brede aanpak heeft geresulteerd in een dubbel aantal bezoekers ten opzichte van voorgaande jaren. De website van Tropiqua is bij ons in ontwikkeling en zal voor toekomstige campagnes als extra kanaal worden ingezet.

Bekijk de Trailervideo als preroll-advertentie op YouTube


Doorbouwbedden.nl

Dit snel groeiende bedrijf verkoopt kinderkamers via hun webwinkel en hebben een eigen montageploeg. Voor hun offline marketing hebben we de branding verzorgd van bijvoorbeeld de servicebus, maar ook details als het tape waarmee de dozen worden dichtgeplakt die naar de klant gaan. Online hebben we een actiewebsite gebouwd voor hun deelname aan een RTL4 woonprogramma. Daarnaast hebben we voor deze en andere acties Facebook advertising ingezet en video advertenties.