Klachten/retouren Webshop orders

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht omtrent de levering volgens onze procedure regels, zoals hieronder is benoemd, te volgen. Wij doen ons uiterste best om uw klacht zo goed mogelijk voor u op te lossen. U kunt uw klacht telefonisch melden (0598 – 61 54 21) of per e-mail: info@staalcommuniceert.nl.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Retourbeleid

Schades of leveringsfouten
Is het ontvangen pakket incompleet of defect? Meld dit dan zo snel mogelijk, u heeft hiervoor na aflevering 24 uur de tijd. Omschrijf duidelijk wat de schade of het defect is en voeg hierbij zichtbare schade foto’s toe. Stuur ons een e-mail (info@staalcommuniceert.nl) met onderstaande zaken:

  • Een duidelijke omschrijving van het gebrek of de schade. Graag ook een foto met daarop zichtbare schade.
  • Vermeld altijd uw naam (of de naam waaronder is besteld) en het ordernummer.
  • Na ontvangst van de melding geven wij u reactie, met indien van toepassing de retourinstructies

Retourneren – binnen 14 dagen
Wij bieden een zichttermijn van 14 dagen voor niet gepersonaliseerde producten, deze gaat in op de dag dat u de producten ontvangt. Binnen dit tijdsbestek kan een product, graag met opgaaf van reden, geretourneerd worden. Wij hanteren een verwerkingstijd van 5 werkdagen na ontvangst. Het terugstorten van het aankoopbedrag zal (na ontvangst van de retour) op werkdagen geschieden en teruggestort worden via de betaalmethode waarmee u betaald heeft. Dit betreft het gehele aankoopbedrag inclusief verzendkosten. Het is niet toegestaan artikelen na de zichttermijn te retourneren, tenzij het een garantie betreft.

De verzendkosten zijn bij retouren voor eigen rekening.

Modelformulier voor herroeping
De pakbon en het modelformulier voor herroeping moeten meegestuurd worden voor een correcte verwerking van uw retour, anders kan deze niet in behandeling worden genomen.

Klik hier om het modelformulier te downloaden.

Vragen?
Heeft u naar aanleiding hiervan nog vragen? Mail ons gerust uw vraag en wij reageren binnen één werkdag.